Thursday 16 February 2012

Dia.....

Dia yang aku cinta....
Dia yang aku sayang..........
Dia yang membahagiakan aku.....
Dia yang mengembirakan aku..........
Dia yang mewarnai hidup ku.................
Namun....mengapa????
Dia juga yang menyakitkan aku...................
Dia juga yang mengecewakan aku........................
Dia juga yang membuatkan aku tersiksa....................
Dia juga yang mengasari ku........................................

Ya Allah.........Sesungguhnya....
Aku bahagia memilikinya........
Aku bahagia dimilikinya.................
Aku bahagia hidup dengannya.................
Aku bahagia melayari bahtera dengannya...............
Namun mengapa???
Dia mencemarkan kebahagiaan yang ada...................

Ya Allah...kau tunjukkan lah jalan.......
Adakah aku harus bersabar hidup dengannya......
Sesungguhnya.....
Aku insan yang lemah........
Adakah dia mengambil kesempatan dengan kasih sayang yang aku curahkan.....
Salahkah aku menyayanginya.............

No comments:

Post a Comment